Så sorgligt....

Nu har sista racehelgen passerat o det va inte roligt ska jag tala om för er !! 
När jag tänker efter så fattar jag verkligen inte hur jag klarar av det här varenda år !! 
För det blir ju bara fler o fler som man kommer sakna eftersom det blir fler för varje år som man lär känna !!
Det sega är att vintern lyckas alltid på något sätt att vara så lång !! 
Medans sommaren alltid är så kort. Jag förstår verkligen inte vart tiden tar vägen...allt detta är så sorgligt. 
Detta året kommer jag iallafall aldrig att glömma !!! 
Det har varit väldigt speciellt på många sätt....
 
Nu ska jag försöka lägga mina tankar på något annat o det innebär plugg !! 
Lite svårt just nu men jag måste ju. 
Men jag ville bara skriva av mig lite !! Önskar att alla kunde träffas iallafall en gång varannan månad
nu på vintern :'( 
Ja men nu ska vi inte deppa !! Vi får hoppas på att vintern går fort !! 
Puss Puss !! ♥
Nikon D7000
OBS! Förbjudet att kopiera 

Är riktigt nöjd med bilden :D

Kommentarer
Postat av: Photobynattis

As fin bild!

Svar: Tack !! :D<3
Annzzeen

2012-09-10 @ 19:37:20
URL: http://photobynattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0