Spökhuset !!!!!

Tjenare alla goá människor !! 
Idag kom jag hem från skolan runt 11 tiden !!
För inatt så har vi varit på Ljungnäsvillan, o det sägs ju att det spökar där ;) 
Men iallafall !! Vårat ämne som vi har haft i sv har varit skräck. Så vi har skrivit skärck noveller o skräck reportage o nu så skulle vi spela in en film !! 
Det var våran klass där o även estet klassen (alltså Media-Digitalt Skapande) 
Så vi blev uppdelade i grupper så jag hamnade i en grupp med en kille från min klass o 2 killar o 1 tjej från den andra klassen. 
Men iallafall...Då skulle vi planera, spela in o redigera filmen !! 
Vi fick exact 24 timmar på oss !! 
Så på måndag så ska alla visa upp sina filmer för varandra !! 
Men vi va klara runt 00 tiden kanske ?? O sen så somnade vi inte förrens halv 5 XD 
Aa så inatt så har jag sovit typ 3 timmar -.-' 
Men roligt va det iallafall !!
Men nu ska jag plugga !! O tyvärr så hade jag inte en tanke på att ta kort !! 
Så ni får några bilder från JB sida på Fb som ni gärna kan gå in o gilla !! :D 
JB-Gymnasiet Kalmar
OBS! Förbjudet att kopiera 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0