Kan man bli mer besviken?

Fredag: Jag o markus cyklade till skälby med all vår packning ;)
När vi kom dit så var inte dom som skulle va med där utan dom var o visade upp några utav djuren precis utanför coop så jag o markus cyklade dit. Där var vi typ i 20 min o sen så cyklade vi tillbax för att grilla korv för att Almviks skulle komma vilken sekund som helst.
När dom kom så visade vi runt lite.

På kvällen så var det ju dax att skrämmas !! Jag var i en box under en massa hö/halm o när dom gick förbi så skulle jag hoppa fram. Typ ;)
Dom var två grupper (vilket var lite tråkigt dom skulle vara typ 2-2 elr 3-3) .
Den första gruppen var kul för dom blev ju rädda då men i den andra gruppen så var det några som gick fram o petade på en o sa typ :
- Hej hej !! O kolla där är ju han/hon
O det förstörde ju typ hela skiten men det var kul ändå.
Sen så gick vi o la oss o jag var skiit trött men jag kunde inte somna för det för det var hur j*kla varmt som helst.
Den natten sov jag ungefär 3 timmar sammanlagt. Knappt det.
Sen när jag vaknade på lördagen så hade jag världens huvudvärk o mådde illa så det var bara att cykla hem.
Så jag missade både Ölands Djurpark o guidningen på slottet.
Kan man bli mer besviken lixom ?
Så igår var jag hemma hela dan o tittade på tv med pappa.

Idag när jag vaknade så mådde jag mycket bättre så jag tänkte cykla till skälby för att säga hej då till Malmö-barnen men då kom markus hem o då sa han att allt var slut o att han hade haft jätte kul på Öland !!
Såklart !!!! :@ Inte kul för mig däremot -_-'

Men det är sånt som händer (elr iallafall mig) (hela tiden)
Men nu ska jag läsa bloggar som jag inte gjort på hela helgen för min data funkade inte förrut!! :P
Vi Sees <3
Dumma dumma dumma !
O jag som hade längtat så :'(


Kommentarer
Postat av: Hanna [FOTO]

jag tror att du glömde skriva ngt som hände på fredagkvällen? ;)

2011-06-05 @ 21:34:15
URL: http://collensfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0