Vilket konstigt väder!

När jag var ute med Hjördis nu imorse så typ ösregnade det men jag kände typ ingenting! Konstigt eller hur!?
Idag ska jag och anna på kalas hos thea ! Saker jag måste hinna göra innan kalaset:
• Duscha
• Slå in presenten
• Välja kläder
• Smink & Smycken
• Fixa naglarna
· och det tråkiga eftersom den fick en liten prick LÄXOR Ovanligt?
Nepp inte alls !

Ikväll blir det ett Kinder ägg (haha) o godis. Kanske jag tar morot med vitlöks dipp vi får see! Melon har vi ju oxå såklart !( Ni kommer väll ihåg mammas nyttiga ide med alla goda frukter!? )

Men snart kommer nog markus hem o då blir det kaos i huset (haha) Men jag måste gå så Vi Sees <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0